En nordisk PR-byrå för global räckvidd

Vi får media att prata om dig
Vi hjälper innovativa och ambitiösa företag att öka sin globala medvetenhet och synlighet genom PR och kommunikation.
Vi har hittat balansen mellan kreativitet, enkelhet och genomförande för att få flera medieträffar varje månad för våra kunder.
VARFÖR?
Förtjänad mediebevakning (när andra skriver om dig gratis) är det mest effektiva sättet att bygga synlighet och förtroende hos dina kunder, investerare och partners.
Hur?
Vi har lärt oss och utvecklat de bästa metoderna för medierelationer och PR på en global nivå för att säkerställa att ditt varumärke får den uppmärksamhet du förtjänar varje månad.
Vem?
San Francisco Agency är en prisbelönt internationell PR-byrå som har arbetat med över 400 företag och varumärken från hela världen.
VÅRA TJÄNSTER
STRATEGISK KOMMUNIKATION
Framtagande av en enhetlig PR-strategi som anpassar dina budskap, kanaler och målgrupper och lyfter fram övertygande berättelser. PR på global nivå!
PR OCH MEDIERELATIONER
Vi hjälper ditt företag att berätta slagkraftiga historier för media för att öka medvetenheten, synligheten och trovärdigheten bland dina målgrupper.
Marknadsföring av din kunskap
Med namnkunniga personer blir ett företag en thought leader. Därför måste talespersoner aktivt bygga upp sitt eget varumärke för att stödja företagets tillväxt.
KRISKOMMUNIKATION
Skräddarsydd kriskommunikationsplanering för att förbereda extern och intern kommunikation samt medierelationer när det krisar.
Mer än 400 varumärken har redan gett oss sitt förtroende


Några SIFFROR SOM STYRKER DETTA
Mediapubliceringar 2024
employee happiness score
net promoter score
vad vi gör
vår story
Media där vi publicerats





















nyheter från våra kunder
eBrands tar in 7,5 miljoner euro för att hjälpa konsumentvarumärken växa internationellt med AI
Investeringen påskyndar utvecklingen av Apollo, eBrands innovativa AI-verktyg för marknadsexpansion, och stärker samtidigt eBrands exportplattform ytterligare. Lösningen erbjuder varumärken en enhetlig metod för global tillväxt,
Den ledande juridiska AI-plattformen Leya byter namn till Legora – lanserar Agentic Research och produktuppgraderingar
Leya, den ledande AI-plattformen för jurister, lanserade idag sitt nya varumärke och namn, Legora (https://legora.com/). Samtidigt har bolaget släppt en rad större produktuppdateringar som kommer att
80% säger att miljödeklarationer påverkar materialinköpen i byggbranschen enligt ny studie
En ny studie från One Click LCA visar framsteg i att minska inbäddad koldioxid i byggbranschen med 10 till 30% genom användning av livscykelanalyser (LCA).
Finlands ledande biltransportplattform Biila vill växa i Sverige – byter namn till Flovi
Flovi förenklar och effektiviserar bilförsäljning, samt hjälper bilhandlare nå nya marknader. Med ett nytt namn och varumärke siktar nu företaget på att bli störst även